Har din organisation brug for højere trivsel, større effektivitet og bedre kvalitet i ydelserne? Det kan I få ved at styrke samarbejdet på tværs i organisationen og udvikle de professionelle relationer og kommunikationen omkring den daglige drift. Det gør I gennem at arbejde med Relationel Koordinering.
TeamArbejdsliv tilbyder tre måder at arbejde med den relationelle koordinering:
- En kvantitativ kortlægning af den relationelle koordinering i din organisation
- .. som kan efterfølges af vores procesbistand til at arbejde med at forandre de svage steder i organisationen
- En dialogbaseret kortlægning af den relationelle koordinering, som altid er bundet sammen med vores bistand til at arbejde med at forbedre den relationelle koordinering.
Begrebets Relationel Koordinering skyldes den amerikanske professor Jody Hoffer Gittel, der i sin forskning har vist, at bedre Relationel Koordinering hænger sammen med bedre trivsel, større effektivitet og bedre kvalitet i ydelserne. Der er gennemført forskning inden for en række forskellige sektorer.
Hvis du vil vide mere om hvad Relationel Koordinering er, kan du:
Du kan også se en oversigt over nogle af de opgaver, hvor TeamArbejdsliv har været involveret i at måle og/eller arbejde med at styrke den relationelle koordinering i en organisation.